Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 9979942, z dnia 2025-06-26

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Koszalin

 

Opis stanowiska

 

  • Wsparcie administracyjne dla działu technicznego
  • Obsługa klienta
  • Prowadzenie ewidencji
  • Archiwizacja dokumentacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, zarządzanie)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Odporność na stres, komunikatywność i otwartość na zmiany
  • Samodzielność, elastyczność i umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnej, stabilnej organizacji
  • Szeroki pakiet benefitów m.in. szkolenia i kursy językowe, opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie i wiele innych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...