Zawód: Bibliotekarz
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
s,Kwalifikacje i umiejętności , uprawnienia obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, dobra znajomość zasad udostępniania zbiorów, dobra znajomość standardów bibliograficznych, dobra znajomość posługiwania się katalogami i inwentarzami, dobra znajomość księgozbioru, dobra znajomość źródeł informacji, dobra znajomość ustawy o bibliotekach i ustawy o organizowaniu i prowadzenia działalności kulturalnej, dobra znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, biegła umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: znajomość rynku wydawniczego. mile widziana znajomość języka obcego.Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w jednym z istniejących zintegrowanych systemów bibliotecznych (preferowany SOWA SQL).INNE: Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktu, skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwój biblioteki, kreatywność, silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, zainteresowanie literaturą, kulturą i sztuką.Dodatkowe informacje: http://www.mbpswietochlowice.naszbip.pl/upload/files/281758894008-1.pdf
Świętochłowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
świętokrzyskie / Kielce
tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf, dwg w programach typu CADprzygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby realizowanych projektów, opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania / zużycia materiałów, wsparcie w zakresie bieżących...
świętokrzyskie / Kielce
1. Przyjmowanie, ewidencja, przekazywanie dokumentów niejawnych.2. Przygotownie akt spraw zakończonych do archiwum.3. Gromadzenie przepisów niejawnych, prowadzenie, udostępnianie dziennika przepisów, odnotowywanie na dokumentach niejawnych zmianylub zniesienie klauzuli...
Aktywny od: wczoraj
podkarpackie / Dębica
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie podstawowych danych...