Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i pakietu MS Office
Uprawnienia: wyszukiwanie i selekcja informacji z wykorzystaniem różnych źródeł, w tym zasobów internetowych
Uprawnienia: znajomość literatury, w tym o walorach terapeutycznych
Uprawnienia: znajomość potrzeb osób z niepełnosprawnością
Uprawnienia: obsługa urządzeń mobilnych i biurowych
Uprawnienia: praca w zespole
Wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub humanistyczne z przygotowaniem do pracy z osobami o szczególnych potrzebach. Wysoka kultura osobista, empatia. Preferowana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Zamość
Umowa o pracę na czas określony
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Aktywny od: dzisiaj
łódzkie / Łódź
Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej Obsługa poczty elektronicznej biura Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów Przygotowywanie dokumentów, prezentacji,...
Aktywny od: wczoraj
małopolskie / Krzeszowice
-sporządzanie korespondencji biurowej,-tworzenie danych,-obsługa programów biurowych oraz urządzeń biurowych,-sporządzanie wykazów akt,porządkowanie i przechowywanie akt,-organizowanie pracy biurowej, dołączanie akt i dokumentów,-przygotowanie akt, obsługa...
mazowieckie / Grójec
wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: