Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
WYMAGANIA NIEZBĘDNE-wykształcenie wyższe na kierunkach: technologia żywności i żywienia człowieka, biotech-nologia, dietetyka, zdrowie publiczne, towaroznawstwo, zarządzanie i inżynieria produkcji żywności, chemia żywności lub pokrewne (tytuł zawodowy magistra, wykształcenie wyższe drugiego stopnia lub wykształcenie wyższe należy rozumieć jako wykształcenie mające za-stosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej);-co najmniej 1-roczny staż pracy.WYMAGANIA DODATKOWE-znajomość systemu HACCP i zagadnień z zakresu suplementów diety;-znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, przepisy z zakresu bezpie-czeństwa żywności, Kodeks postępowania administracyjnego);-bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;-bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole;-umiejętność pracy pod presją czasu;-umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyj-ność;-samodzielność i kreatywność;-prawo jazdy kategorii B.
Płock
Umowa o pracę na okres próbny
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Staszów
Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Aktywny od: wczoraj
podkarpackie / Iwonicz
Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...
mazowieckie / Warszawa, Białołęka
Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...