Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
WYMAGANIA NIEZBĘDNE-wykształcenie wyższe na kierunkach: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, statystyka me-dyczna lub inne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tytuł zawodowy magistra, wykształcenie wyższe drugiego stopnia lub wykształcenie wyż-sze należy rozumieć jako wykształcenie mające zastosowanie w realizacji zadań Państwo-wej Inspekcji Sanitarnej);-co najmniej 1-roczny staż pracy.WYMAGANIA DODATKOWE-znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeks postępowania admini-stracyjnego);-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz znajomość języka an-gielskiego;-bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;-bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole;-umiejętność pracy pod presją czasu;-umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyj-ność;-samodzielność i kreatywność;-prawo jazdy kategorii B.
Płock
Umowa o pracę na okres próbny
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...