Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157219
Warunki pracy
- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka, fax),
- sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- stanowisko zlokalizowane na I i II piętrze urzędu,
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- kontakty z klientem zewnętrznym,
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę kancelaryjną Archiwum za pomocą systemów informatycznych wspomagających działalność Archiwum: EZD, ePUAP, e-Doręczenia oraz skrzynkę email.
- Obsługuje Archiwum Zakładowe.
- Udziela wsparcia w zakresie zakupów i modernizacji sprzętu IT oraz oprogramowania.
- Współadministruje stroną Biuletynu Informacji Publicznej Archiwum.
- Obsługuje w zastępstwie sekretariat.
- Zapewnia obsługę magazynu podręcznego materiałów biurowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku obsługi sekretariatu/ kancelarii lub przy działalności archiwalnej.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
- Oświadczenie dotyczące przepisów lustracyjnych: „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Znajomość systemów teleinformatycznych klasy EZD.
- Umiejętność obsługi komputera; programów: Word, Excel; urządzeń biurowych: skaner, ksero.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs archiwalny. Wymagane potwierdzenie oświadczeniem bądż stosownym zaświadczeniem, certyfikatem itp.
- Szkolenia w zakresie organizacji pracy w kancelarii i sekretariacie. Wymagane potwierdzenie oświadczeniem bądż stosownym zaświadczeniem, certyfikatem itp.