Młodszy archiwista

Archiwum Państwowe we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Kamieniec Ząbkowicki
Ogłoszenie o naborze Nr 154135

Warunki pracy

praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie), użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka), sztuczne oświetlenie miejsca pracy, częste kontakty z klientem zewnętrznym, stanowisko zlokalizowane na I piętrze urzędu, praca na wysokości do 3 m w magazynach archiwalnych, w magazynach archiwalnych kontakt z kurzem archiwalnym i    zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, magazyny archiwalne znajdują się na parterze, I i II piętrze budynku (brak windy), budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Zakres zadań

  • Opracowuje zespoły archiwalne tworzące zasób Oddziału zgodnie z wymogami obowiązujących wskazówek metodycznych i przepisów dotyczących inwentaryzowania materiałów archiwalnych.
  • Udziela informacji o zasobie oraz udostępnia w sposób pośredni poprzez wyszukiwanie na wniosek osób fizycznych i instytucji informacji i danych zawartych w materiałach archiwalnych (kwerendy archiwalne) i bezpośredni, na wniosek użytkownika w czytelni Oddziału.
  • Przeprowadza kontrole, lustracje, ekspertyzy archiwalne, analizuje wnioski o wyrażenie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej podmiotów organizacyjnych ze sfery państwowego i niepaństwowego zasobu archiwalnego. Udziela porad metodycznych w celu prawidłowego stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych, w kontekście poprawności kształtowania narodowego zasobu archiwalnego.
  • Przejmuje materiały archiwalne i dokumentację wyborczą.
  • Obsługuje Zintegrowany System Informacji Archiwalnej (ZoSIA), w szczególności w zakresie inwentaryzacji zasobu, importu danych (skanów), prowadzenia bazy PRADZIAD.
  • Pomaga w przemieszczaniu akt w obrębie magazynów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze archiwalno - administracyjnym
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Oświadczenie dotyczące przepisów lustracyjnych: „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
  • Znajomość przepisów prawa administracyjnego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka biura / ds. administracyjnych

Pracodawca: VOLTAGE GROUP POLSKA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Realizacja bieżących zadań administracyjno-organizacyjnych w biurze Obsługa dokumentów (drukowanie, skanowanie, podpisy, dostarczanie) Wsparcie w komunikacji z kandydatami na stanowiska techniczne (np. elektromonterzy) Umawianie spotkań, kontakt z...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Audytów RODO

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wspieranie procesu audytu RODO: kontakt z klientem, zbieranie danych, udział w spotkaniach Monitorowanie realizacji harmonogramu działań Współtworzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami RODO pod nadzorem Eksperta Przygotowywanie prezentacji i raportów z wykonanych prac...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Twoje zadania: Zawieranie i aneksowanie umów na produkty firmy. Obsługa wniosków dotyczących zmian danych klientów. Rejestrowanie zgłoszeń i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie....