Menedżer ds. automatyzacji procesów

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Menedżer ds. automatyzacji procesów
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1960
OBOWIĄZKI:
Tworzenie i ulepszanie raportów w celu sprostania pojawiającym się potrzebom; współpraca z innymi jednostkami biznesowymi; dostarczanie rozwiązań/narzędzi do raportowania i prowadzenie inicjatyw ciągłego ich doskonalenia; wspieranie użytkowników i współpracowników w codziennych zapytaniach dotyczących raportowania; projektowanie, koordynowanie i wdrażanie rozwiązań analitycznych wspierających inicjatywy innowacyjne; wspieranie i utrzymywanie wiedzy technicznej własnej i zespole oraz dostarczanie klientom wiedzy specjalistycznej.Praca w godz. 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook)
Uprawnienia: programowanie w języku Python


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, staż pracy 5 lat, bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook), programowanie w języku Python, Umiejętnośc usprawniania pracy danych, integracji różnych źródeł i automatyzacji rozwiązań do raportowania, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, Znajomość i bardzo dobra obsługa programów POWER BI, DAX, SQL i SQL SERVER, AZURE, DATABRICKS, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

nie mniej niż 12500 zł

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...