Menedżer ds. automatyzacji procesów

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Menedżer ds. automatyzacji procesów
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1960
OBOWIĄZKI:
Tworzenie i ulepszanie raportów w celu sprostania pojawiającym się potrzebom; współpraca z innymi jednostkami biznesowymi; dostarczanie rozwiązań/narzędzi do raportowania i prowadzenie inicjatyw ciągłego ich doskonalenia; wspieranie użytkowników i współpracowników w codziennych zapytaniach dotyczących raportowania; projektowanie, koordynowanie i wdrażanie rozwiązań analitycznych wspierających inicjatywy innowacyjne; wspieranie i utrzymywanie wiedzy technicznej własnej i zespole oraz dostarczanie klientom wiedzy specjalistycznej.Praca w godz. 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook)
Uprawnienia: programowanie w języku Python


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, staż pracy 5 lat, bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook), programowanie w języku Python, Umiejętnośc usprawniania pracy danych, integracji różnych źródeł i automatyzacji rozwiązań do raportowania, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, Znajomość i bardzo dobra obsługa programów POWER BI, DAX, SQL i SQL SERVER, AZURE, DATABRICKS, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

nie mniej niż 12500 zł

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Pracodawca: LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: OmniOffice Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30, 09:00-17:00 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz...