Manager ESG - zarządzanie energią

Apleona Polska Sp. z o.o. jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ESG - zarządzanie energią
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za:
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi,
  • Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów ustawowych i wytycznych
  • Udział w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG oraz planowania rocznego,
  • Współpracę z działem implementacji nowych kontraktów dot. obsługi budynków,
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji energetycznej, ograniczania kosztów eksploatacyjnych przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu użytkowników. 
  • Wsparcie obsługi nieruchomości w zakresie zarządzania energią i środowiskiem,
  • Analizę wskaźników środowiskowych ze wskazaniem sposobów ich poprawy, śladu węglowego
  • Planowanie neutralności klimatycznej firmy z uwzględnieniem przepisów prawnych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenie techniczne – mile widziane osoby po kierunkach : Inżynieria środowiska, instalacje budynkowe, budownictwo zrównoważone, odnawialne źródło energii, systemu zarządzania energią,
  • Znajomość zagadnień związanych z energią, OZE, poprawą efektywności energetycznej, funkcjonowaniem systemów wentylacji, ogrzewania i chłodzenia,
  • Znajomość problematyki budynków oraz zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania energią w nieruchomościach 
  • Wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju;
  • Doświadczenie w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Zdolności analityczne związane,
  • Umiejętność określania priorytetów na stanowisku pracy i organizacji własnego czasu pracy;
  • Znajomość MS Office;
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Dużą samodzielność;
  • Jasno zakomunikowane oczekiwania, feedback na bieżąco;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
  • Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

Pracodawca: NORMA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkcjonowania biura obsługa spotkań...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Obsługa punktu podawczego w tym, segregowanie, ewidencjonowanie w systemie EZD oraz podział zgodnie z dekretacją na poszczególne komórki organizacyjne. Sporządzanie raportów w systemie EZD oraz zanoszenie ich do poszczególnych komórek do...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Węgierska Górka

obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów i sprawozdań, porządkowanie oraz Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne: