Lider ds. Operacyjnych i Administracyjnych

Lider ds. Operacyjnych i Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu 17b
Opis stanowiska:
  • Realizacja zadań zleconych przez kierownictwo.
  • Kierowanie zespołem i miejsce pracy kadra.
  • Zapewnienie kontroli nad fakturami i dokumentacją sprzedażową.
  • Wystawianie faktur i bieżąca kontrola dokumentów finansowych.
  • Zajmowanie się zadaniami administracyjnymi i nadzór nad dokumentacją.
  • Współdziałanie z działami wewnętrznymi, w tym działy księgowe.
  • Obsługa platform klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie na stanowiskach zarządczych.
  • Zaawansowana obsługa MS Office (w tym Excel).
  • Samodzielność i odpowiedzialność zawodowa.
  • Umiejętności przywódcze i analiza danych.
  • Biegłość w języku angielskim.
  • Umiejętności organizacyjne i współpraca zespołowa.
  • Preferowane wykształcenie w obszarze ekonomii, logistyki, administracji.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Współpraca z międzynarodową korporacją.
  • Wprowadzanie do pracy i dobry klimat organizacyjny.
  • System motywacyjny i szansę na rozwój.
  • Pakiet opieki zdrowotnej i ubezpieczenie.
  • Elastyczne korzyści (MultiSport, MedicoverSport, vouchery).
  • Wsparcie edukacyjne i dostęp do programów rozwojowych.
  • Usługi dodatkowe (dofinansowanie okularów, nauka języków).
  • Komfortowe biuro i miejsca parkingowe.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Lider zespołu administracji (K/M)

Pracodawca: GEODIS Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 17b

Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola...

Aktywny od: dzisiaj

Paid Internship in Administrative Business Process Digitalization

Pracodawca: CEMEX Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Brügg, Berno

Position purpose Within Cemex’s Global Development areas, Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business opportunities, priorities & requirements on a global scale and by...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Administracyjny / Asystentka Administracyjna / Bazy Sprzętu

Pracodawca: Victor Energy Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nadarzyn

Zadania: Wsparcie pracowników Bazy Sprzętu w bieżącym raportowaniu; Wprowadzanie danych do systemu – współpraca z działem zakupów; Tworzenie zestawień i raportów pozwalających na zwiększenie wydajności maszyn i sprzętu. Oczekiwania: Dobra znajomość obsługi...