Koordynator / Koordynatorka Biura - Asystent / Asystentka Zarządu

Koordynator / Koordynatorka Biura - Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania
  • Asystowanie Prezesowi w codziennych obowiązkach i koordynacja jego kalendarza
  • Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i obiegu informacji w firmie
  • Organizacja i nadzór nad dokumentacją firmową (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium)
  • Tworzenie zestawień, raportów i analiz w Excelu
  • Zarządzanie procedurami BHP i dokumentacją środowiskową
  • Wsparcie projektów z dofinansowaniem (np. unijnych) oraz udział w procesach rekrutacyjnych
  • Obsługa umów, płatności stałych i budżetów operacyjnych
  • Zamówienia biurowe, kontrola stanu technicznego biura, ewidencja sprzętu
Wymagania
  • Min. 2 lata doświadczenia w administracji lub na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dyskrecja
  • Znajomość MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym
  • Doświadczenie lub chęć pracy z systemami DMS/ERP
  • Komunikatywność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Oferujemy
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, preferencyjne ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe przy biurze
  • Brak formalnego dress code’u
  • Realny wpływ na organizację firmy i rozwój własnych kompetencji
  • Kameralną, wspierającą atmosferę
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ensore z siedzibą w Zielonej Górze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...