Kontystka

Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Kontystka
Miejsce pracy: Dobre
Numer: StPr/25/0276
OBOWIĄZKI:
1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.3. Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych.4. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów.5. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących.6. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.7. Archiwizowanie dowodów księgowych.8. Dokonywanie uzgodnińn na wybranych kontach księgi głównej, pod nadzorem doświadczonych księgowych.9. Wsparcie działu księgowego w bieżących pracach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dobre


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pomocnik biblioteczny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nasielsk

Zadania związane z gromadzeniem, opracowywaniem, udostępnianiem i ochroną zbiorów bibliotecznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera, kserokopiarki - koniecznie.

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

wg programu stażu Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Starszy referent ds. kadr (archiwista) k/m

Pracodawca: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:1. Samodzielne prowadzenie archiwum zakładowego.2. Pomoc przy sporządzaniu projektów umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) z osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności...