Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B

Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Zespół odpowiada za kompleksową obsługę Klientów z sektora małych i średnich firm (SMB) poprzez kanały: telefoniczny, mailowy oraz czat online. Celem jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi i wsparcia, budowanie relacji z Klientem oraz aktywne wspieranie działań sprzedażowych.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo
  • nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami
  • terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego
  • bliska współpraca z agentami mobilnymi
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów B2B
  • doświadczenie w pracy w Contact Center
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
  • umiejętność pracy w zespole
  • silne zorientowanie na realizację celów i osiąganie sukcesów
  • pewność siebie, elastyczność, wychodzenie z inicjatywą, szukanie rozwiązań
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Pracodawca: Screenmed

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc...

Aktywny od: dzisiaj

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: PZ Stettin TeamWork

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin, Stare Miasto

Obowiązki wystawianie i wprowadzanie faktur sprzedażowych i kosztowych (system Comarch ERP-XL). prowadzenie prostych raportów kasowych i ich rozliczanie. bieżąca obsługa i archiwizacja dokumentów (faktur, umów, polis). współpraca z zewnętrzną firmą księgową....