Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach. 
 
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni)
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w systemach firmy QMS
  • Przekazywanie rozwiązań technicznych w jasny, komunikatywny oraz profesjonalny sposób
  • Ewidencjonowanie na bieżąco zgłoszeń i kontaktów z Klientem w dedykowanym systemie obsługowym CRM
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Wdrożeń IT

Wymagania

  • Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku - 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny)
  • Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz konfiguracji systemów operacyjnych (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN i Wi-Fi (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa znajomość baz danych SQL
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań

Oferujemy

  • Pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • Dodatkowy pakiet premiowy
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi umów i wsparcia operacyjnego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Słupsk

Przygotowywanie umów udostępnienia nieruchomości,Koordynacja pracy negocjatorów terenowych,Wsparcie negocjatorów w terenie,Obsługa oprogramowania CAD i Excel,Prowadzenie dokumentacji biurowej i korespondencji,Asystowanie w codziennych zadaniach biurowych,Przygotowywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Opiekun Klienta

Pracodawca: KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Janki, ul. Falencka 1C, przystanek autobusowy prze bramie firmy

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w pracę firmie łatwość nawiązywania kontaktów sumienność...

podlaskie / Wyłudki

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. ZADANIA: Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie odpowiednich rejestrów - dokumentacja PZ i WZ (waga). Obsługa programu...