Kierownik sekcji administracyjnej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Kierownik sekcji administracyjnej
Miejsce pracy: Wyszków
Numer: StPr/25/0520
OBOWIĄZKI:
Kierowanie pracą podległego personelu. Przeprowadzanie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem. Zawieranie umów dotyczących funkcjonowania jednostki. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej analiz i informacji dotyczących zadań jednostki. Administrowanie majątkiem jednostki. Nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa. Nadzór nad przestrzeganiem wymogów określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej i sieciowej. Zarządzanie oraz nadzór nad rozwojem infrastruktury informatycznej, w tym planowanie, zakup oraz wdrożenie nowych zasobów informatycznych. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Ewidencja, wycena, amortyzacja środków trwałych
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Uprawnienia: kodeks postępowania administracyjnego


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami[Umiejętność 1] : zamówienia publiczna

Miejsce pracy:

Wyszków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy asystent/starszy asystent - psychiatra

Pracodawca: ARESZT ŚLEDCZY W GRÓJCU

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grójec

lekarz psychiatra Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, specjalizacja: Psychiatria Wymagania inne: [Inne] : posiadająca obywatelstwo polskie;aktualne prawo wykonywania zawodukorzystająca z pełni praw publicznych;która daje rękojmię...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Cząstków Mazowiecki

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Suchodół

Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora...