Kierownik Recepcji

Ogłoszenie numer: 9828697, z dnia 2025-05-14

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Recepcji

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie działem recepcji i służbą pięter, w tym planowanie i organizacja pracy.
  • Motywowanie i nadzorowanie zespołu, 
  • Dbanie o przestrzeganie standardów i procedur obsługi gości.
  • Monitorowanie procesów związanych z pobytem gości: rezerwacje, przyjazdy, wyjazdy, fakturowanie.
  • Działania na rzecz zwiększenia sprzedaży, utrzymanie czystości pokoi i obszarów ogólnodostępnych.
  • Sporządzanie harmonogramów pracy, dbanie o sprzęt, zamówienia i kontakty z dostawcami.
  • Wspieranie pozytywnego wizerunku i dobrej atmosfery pracy.

Wymagania

  • Doświadczenie kierownicze w branży hotelarskiej.
  • Umiejętność zarządzania zespołem, dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wysoka kultura osobista, nastawienie na potrzeby gości,
  • Zaangażowanie i efektywność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub współpracę B2B.
  • Regularne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie.
  • Zniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne.
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów...