Activtek jest producentem i jedynym certyfikowanym w Polsce dystrybutorem systemów oczyszczających powietrze, działających w oparciu o aktywną, zaawansowaną technologię RCI ActivePure Promieniową Jonizację Katalityczną. Na polskim rynku systemy firmy Activtek pojawiły się w 2010 roku. Zakres zadań; Koordynowanie pracy biura i zarządzanie dokumentacją. Obsługa LinkedIn i Canva Podstawowe prace kadrowo-księgowe i logistyczne (wsparcie księgowości i kadr, pilnowanie obiegu dokumentacji itd.)Wysyłka paczek i obsługa importu z zagranicy (kompletowanie dokumentacji)Dbałość o organizację pracy i terminowe wykonanie zadańPracodawca oferuje; Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16Przyjazną atmosferę i rozwój w dynamicznej firmie.Wymagania; Znajomość Word, Excel, LinkedIn i Canva, lub innego programu do tworzenia grafiki/broszur/prezentacji. Podstawowa wiedza z zakresu kadr, księgowości i logistyki. Szybkość w przyswajaniu nowych informacji i umiejętność pracy pod presją. Dobra organizacja pracy i komunikacja w zespole.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Tarnowskie Góry
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Bytom
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Bytom
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność