Kierownik Działu Administracji i Kontraktów

Ogłoszenie numer: 10211987, z dnia 2025-09-11

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Działu Administracji i Kontraktów

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • nadzorowanie i koordynowanie pracy zespołu administracyjno-biznesowego
  • wyznaczanie celów oraz bieżących zadań zespołu
  • wspieranie rozwoju pracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
  • udział w procesach łączenia i reorganizacji spółek
  • wsparcie administracyjne projektów otwarć, zamknięć i zmian organizacyjnych
  • analiza i akceptacja faktur oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
  • koordynacja procesów związanych z umowami, gwarancjami bankowymi i obsługą kas fiskalnych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji

Wymagania

  • min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze administracji
  • wykształcenie wyższe (mile widziane prawo lub administracja)
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy w dynamicznym środowisku
  • odpowiedzialność, samodzielność, otwartość na wyzwania i umiejętność współpracy

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
  • możliwość pracy hybrydowej (50% biuro / 50% zdalnie)
  • prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny
  • dostęp do programów benefitowych (kultura, sport, zniżki, ubezpieczenia)
  • spotkania integracyjne i akcje prozdrowotne
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
  • udział w projektach społecznych i wolontariacie pracowniczym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...