Kierownik biura

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Kierownik biura
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0705
OBOWIĄZKI:
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: wyższe; dwa lata doświadczenia zawodowego; mile widziane doświadczenie na pdobnym stanowisku; prawo jazdy kat.B; obsługa komputera i pakietu Ms Office, dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, samodyscyplina; zakres obowiązków: tworzenie ofert, pism, umów; wystawianie faktur, pilnowanie terminjów płatności, pilnowanioe terminów biura, zakupy biurowe, tworzenie zestawień i koordynacja współpracy z branżystami i podwykonawcami, współpraca z księgowością; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...