Kierownik biura

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Kierownik biura
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/1738
OBOWIĄZKI:
Obsługa biura i zarządzanie szkołą językową, obsługa klienta szkoły językowej, reklama szkoły oraz zarządzanie wszystkimi aspektami szkolnymi (lektorzy, uczniowie).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B1


Wymagania inne:

staż pracy mile widziany, oferta prac interwencyjnych skierowana do osób bezrobotnych

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Radiowa 22

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Bielany, ul. Wójcickiego 1/3

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Ruda Śląska

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym...