Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie,2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.nieposzlakowana opinia,5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,6.wykształcenie wyższe magisterskie,7.min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych: unijnych, krajowych,8. min. 3-letni staż pracy,9.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (word, excel,) i urządzeń biurowych.2. Wymagania dodatkowe: 1.prawo jazdy kat. B,2.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność,3.zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, dyspozycyjność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, opanowanie, niekonfliktowość,4.znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków realizowanych ze środków unijnych, informacji i promocji, przepisów w zakresie zamówień publicznych,5.znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Suwałki
Umowa o pracę na czas określony
od 6 000 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze od 6.000 zł brutto plus dodatek stażowy (uzależniony od stażu pracy) oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Aktywny od: dzisiaj
wielkopolskie / Poznań
Współuczestnictwo w procesie tworzenia projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych Aktywna praca w środowisku CAD 2D/3D Wykonywanie rysunków technicznych konstrukcji budowlanych Wykonywanie obliczeń inżynierskich pod nadzorem...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa, Metro Nowy Świat-Uniwersytet
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów i dbanie o pozytywne pierwsze wrażenie, zarządzanie harmonogramem wizyt i rezerwacjami, bieżący kontakt z klientami (telefoniczny i bezpośredni), wsparcie codziennego funkcjonowania recepcji. Wymagania: wysoka kultura...
Aktywny od: dzisiaj
dolnośląskie / Wrocław, al. Marcina Kromera 44
stanowisko do spraw ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji (2 etaty) Biuro ds. Bezpieczeństwa Informacji Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: ochrona danych, w tym danych osobowych, w tym: udział w audytach prowadzonych przez...