Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Wągrowcu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wągrowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 145767

Warunki pracy

 praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Prowadzenie składnicy akt jednostki, w tym: przyjmowanie na stan składnicy materiałów; opracowywanie, ewidencjonowanie i porządkowanie materiałów archiwalnych; udostępnianie materiałów archiwalnych; udzielanie informacji na podstawi eposiadanych materiałów archiwalnych; wydawanie zaświadczeń i odpisów; brakowanie materiałów archiwalnych po upływie okresu składowania; konserwacja i zabezpieczanie dokumentacji archiwalnej przed zniszczeniem;
  • wykonywanie obowiązków depozytariusza magazynu dowodów rzeczowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy funckjonariuszy wydziału kryminalnego; wprowadzanie danych z dokumenatacji do systemu informatycznego SWOP oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
  • biegła znajomość komputera i obsługi programów biurowych, obsługa poczty elektronicznej, urządzeń biurowych,
  • zapoznawanie się z bieżącymi aktami prawnymi, przepisami, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi kancelaryjno-biurowej wydziału kryminalnego,
  • pełnienie zastępstwa w sekretariacie wydziału kryminalnego podczas nieobecności sekretarki
  • wprowadzanie do KSIP danych z kart określonych w zarządzeniu KGP, podczas nieobecności starszego technika wydziału kryminalnego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w przygotowaniu spisów zdawczo-odbiorczych. Wykonywanie pozostałych prac...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Radzyń Podlaski

promocja Gminy Radzyń Podlaski, promocja GOKiS, praca na sekretariacie Urzędu Gminy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: oferta pracy po...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Zamość

Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo Uprawnienia: osoba...