Inspektor

Komenda Miejska Policji w Koninie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Konin
Ogłoszenie o naborze Nr 157111

Warunki pracy


  • praca związana bezpośrednio z obsługą sekretariatu;
  • praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w  godzinach 7:30 - 15:30;
  • oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne;
  • praca przy komputerze;
  • dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;
  • brak czynników uciążliwych dla zdrowia.

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę kancelaryjną sekretariatu Wydziału Do Walki z Przestępczością Gospodarczą. Rejestruje pocztę przychodzącą i wychodzącą z wydziału;
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w wydziale i przekazuje je do Achiwum Komendy Miejskiej Policji w Koninie;
  • wprowadza dane, obsługuje systemy policyjne oraz rejestruje niezbędne dane w systemach KSIP i ERCDŚ;
  • obsługuje podmoduły: Kartoteka Absencyjna oraz Rejestracja Czasu Pracy w celu ewidencji urlopów i zwolnień pracowników i funkcjonariuszy wydziału;
  • obsługuje system Elektroniczny Nadawca.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (praca związana z obsługą sekretariatu);
  • dobra organizacja pracy;
  • znajomość pracy biurowej i procedur biurowych;
  • umiejętność prowadzenia korespondencji;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość struktury organizacyjnej urzędu
  • łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
  • umiejętność planowania i realizowania założeń;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji w dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • odpowiedzialność
  • systematyczność
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej oraz o Policji

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Łańcut

Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa i dbanie o sprawne funkcjonowanie pracy biura Organizacja spotkań biznesowych Wsparcie zespołu zarządzającego w jego codziennej pracy Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym e-faktury Sporządzenie pism i...

Aktywny od: dzisiaj

Nauczyciel przedmiotu zawodowego: Technik Administracji

Pracodawca: Grupa Pascal

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Otwock

prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych mile widziane pozytywne nastawienie, zaangażowanie i chęć pracy z dorosłymi zaangażowanie i sumienność komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów Kwalifikacje: co najmniej dwuletnie doświadczenie w...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...