Inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Konin
Ogłoszenie o naborze Nr 157122

Warunki pracy

Praca przed monitorem ekranowym, na trzeciej kondygnacji budynku ( winda),  praca z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do Urzędu
  • Przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Kierownikowi Delegatury w celu zapewnienia obiegu dokumentów w urzędzie
  • Prowadzi komputerową ewidencję pism wpływających i wychodzących z urzędu w celu zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spotkań i narad Kierownika Delegatury
  • Udzielanie informacji telefonicznej i osobistej interesantom o trybie załatwiania ich spraw oraz prowadzi obsługę centrali telefonicznej i faksu.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, rozlicza delegacje dla przejazdów samochodami służbowymi
  • Zamawia i dokonuje zakupów materiałów biurowych zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez pracowników oraz zamawia inne usługi zgodnie z obowiązującymi w urzędzie procedurami
  • Przygotowuje oraz prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownika Delegatury

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego obsługa sekretariatu
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych dot. prowadzenia kancelarii i korespondencji
  • obsługa programu kompuetowego do obsługi sekretariatu

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: DARCRAFT Dariusz Woźniak

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf, dwg w programach typu CADprzygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby realizowanych projektów, opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania / zużycia materiałów, wsparcie w zakresie bieżących...

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

1. Przyjmowanie, ewidencja, przekazywanie dokumentów niejawnych.2. Przygotownie akt spraw zakończonych do archiwum.3. Gromadzenie przepisów niejawnych, prowadzenie, udostępnianie dziennika przepisów, odnotowywanie na dokumentach niejawnych zmianylub zniesienie klauzuli...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Dębica

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie podstawowych danych...