Inspektor

KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Inspektor
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0516
OBOWIĄZKI:
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.gov.pl/web/krus/ w zakładce Praca w KRUS, ogłoszenie nr BIP1200-OP.110.17.2025
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

W przypadku posiadania przez kandydata średniego wykształcenia co najmniej 2 latni staż pracy zawodowej, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagana umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, sporządzania pism i notatek, pracy w zespole, pracy pod presją czasu.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Szamotułach, ul. Staszica 10.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wysokość wynagrodzenia brutto 4666,00 zł + dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...