Inspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1630
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie ewidencji składników majątkowych w formie ksiąg inwentarzowychw systemie informatycznym.2.Koordynacja czynności związanych z gospodarowaniem ruchomymi składnikami majątku.3.Przygotowywanie oświadczeń o powierzeniu składników majątkowych urzędu do użytku indywidualnego pracowników.4.Monitorowanie zgodności zapisów w księgach inwentarzowych z zapisami w programie komputerowym oraz okresowe uzgadnianie stanu majątku rzeczowego z pracownikiem Departamentu Budżetu i Finansów.5.Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem, przekazywaniem i likwidacją składników majątkowych.6.Prowadzenie i dokumentowanie postępowań z zamówień w zakresie dostaw o wartości poniżej lub równej 5000 zł netto.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3)co najmniej 3-letni staż pracy;4)znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b)ustawy o samorządzie województwa, c)ustawy Prawo zamówień publicznych, d)ustawy o finansach publicznych, e)ustawy o pracownikach samorządowych, f)Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej;2)udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych;3)znajomość programu do inwentaryzacji wyposażenia AMS OPTIest - zweryfikowana podczas rozmowy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1.Praca w siedzibie pracodawcy Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. 3.Liczne kontakty wewnętrzne. 4.Na stanowisku pracy wymagana jest: a)umiejętność: prowadzenia właściwej organizacji pracy, pracy pod presją czasu, interpretacji przepisów prawa, obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office, b)kreatywność, c)zdolność podejmowania decyzji, d)odporność na stres; e)dyspozycyjność; f)obowiązkowość i odpowiedzialność; g)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...