Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3)co najmniej 3-letni staż pracy;4)znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b)ustawy o samorządzie województwa, c)ustawy Prawo zamówień publicznych, d)ustawy o finansach publicznych, e)ustawy o pracownikach samorządowych, f)Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej;2)udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych;3)znajomość programu do inwentaryzacji wyposażenia AMS OPTIest - zweryfikowana podczas rozmowy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1.Praca w siedzibie pracodawcy Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. 3.Liczne kontakty wewnętrzne. 4.Na stanowisku pracy wymagana jest: a)umiejętność: prowadzenia właściwej organizacji pracy, pracy pod presją czasu, interpretacji przepisów prawa, obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office, b)kreatywność, c)zdolność podejmowania decyzji, d)odporność na stres; e)dyspozycyjność; f)obowiązkowość i odpowiedzialność; g)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...