Inspektor

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gliwice
Ogłoszenie o naborze Nr 136927

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym. Praca biurowa związana z obsługą policyjnych baz danych oraz z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest w Referacie Łączności i Informatyki, na II piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak na II piętrze budynku pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych (w tym niejawnych) systemach informatycznych oraz dokonuje merytorycznej kontroli formularzy zawierających te dane w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Weryfikuje w systemie na podstawie dokumentów poprawność wpisów dokonanych przez funkcjonariuszy podczas przeprowadzanych kontroli drogowych.
  • Przygotowuje zaświadczenia i informacje o wpisach w ewidencji Kierowców Naruszających Przepisy Ruchu Drogowego dotyczące punktów karnych w celu udzielenia informacji zainteresowanym osobom lub upoważnionym podmiotom.
  • Wyjaśnia błędy związane z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd)w celu korygowania błędów.
  • Przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych jak również w celu dostarczenia informacji patrolom pełniącym służbę w jednostce.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość przepisów w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 września 2023 r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego .
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność komunikowania się.
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

Pracodawca: Politechnika Wrocławska

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

Pracodawca: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 22

Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami Wymagania: wykształcenie min. wyższe I stopnia doświadczenie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno -Biurowy

Pracodawca: MOJ S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Osowiec, k-Opola

obsługa sekretariatu, obsługa kasy przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej archiwizacja dokumentów bieżące...