Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Do czynników występujących na stanowisku pracy należy obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy).
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze Komisariatu Policji II w Chorzowie przy ul. Moniuszki 11.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak windy, podjazdu, toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:
łódzkie / Sieradz
Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub innych uzasadnień. Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie. Kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd. Zwracanie się do osób i...