Inspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0911
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków Inspektorów będzie należało:1. Sporządzanie i aktualizacja listy potencjalnych zagrożeń, jakie mogą mieć miejsce na terenie Zabrza oraz bieżące sporządzanie listy niezbędnych sił i środków dla przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym.2. Realizacja i aktualizacja procedur postępowania w sytuacjach występujących zdarzeń kryzysowych.3. Inicjowanie interwencji poprzez środki łączności w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych oraz nieprawidłowości w ruchu drogowym.4. Wykonywanie czynności operatora urządzeń audiowizualnych w Nadrzędnym Centrum Nadzoru monitoringu wizyjnego.5. Pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy Prawo o zgromadzeniach, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o samorządzie gminnym,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Pracodawca: Cemex Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....