Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...
mazowieckie / Chroboty
x Wymagania inne:
Aktywny od: dzisiaj
lubelskie / Trzebieszów Drugi
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...