Inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Inspektor
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0859
OBOWIĄZKI:
Wymagane dokumenty, zakres obowiązków oraz niezbędne oraz dodatkowe wymagania wobec kandydata dostępne są na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR Lębork.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zdolności interpersonalne, umiejętność podejmowania decyzji,
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

[Inne] : Posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu: ekonomii, finansów, rachunkowości, prawa lub administracji oraz minimum 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracylub wykształcenie średnie w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe o profilu ekonomicznym oraz minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Value Engineering Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...