Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Kandydat ubiegający się o zatrudnienie na stanowisku Inspektor winien spełniać następujące warunki:- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,- korzystać z pełni praw publicznych,- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- posiadać co najmniej: wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy,- być obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,- znajomość przepisów: Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) i aktów wykonawczych do ustawy; Ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1135); Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2025 r. poz. 468 t.j),- umiejętność obsługi komputera: dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (Word oraz Excel).
Bytów
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytowie
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...