Inspektor

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Krynica Morska
Ogłoszenie o naborze Nr 153747

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa, praca w  pomieszczeniu biurowym, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • W prawidłowy sposób przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, wysyła i udostępnia dokumenty z zachowaniem ustaw i przepisów wykonawczych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w PSG
  • We właściwy sposób prowadzi ewidencję dokumentów w dokumentacji kancelaryjnej w celu prawidłowego dokumentowania
  • Informuje bezpośredniego przełożonego o ewentualnych zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów w celu eliminacji nieprawidłowych zjawisk
  • Systematycznie porządkuje posiadane zasoby dokumentów w celu przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum
  • Bierze czynny udział w komisjach kontroli dokumentów w zakresie ich właściwego przechowywania i obiegu w celu dokonania kontroli prawidłowości obiegu dokumentacji
  • Prowadzi bieżącą kontrolę wykonawców merytorycznych i technicznych w celu prawidłowego sposobu wykonania dokumentów niejawnych
  • Udziela informacje interesantom lub kieruje do właściwych komórek organizacyjnych PSG lub MOSG w celu prawidłowego załatwienia sprawy.
  • Koordynuje pracę starszego referenta kancelarii ogólnej w celu prawidłowego funkcjonowania kancelarii.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Obsługa komputera (EXCEL, OFFICE)
  • Złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Sumienność, systematyczność oraz duże przywiązywanie wagi do jakości pracy
  • Znajomość procedur i przepisów związanych z obiegiem dokumentów niejawnych

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...