Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na piątym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
świętokrzyskie / Kielce
tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf, dwg w programach typu CADprzygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby realizowanych projektów, opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania / zużycia materiałów, wsparcie w zakresie bieżących...
świętokrzyskie / Kielce
1. Przyjmowanie, ewidencja, przekazywanie dokumentów niejawnych.2. Przygotownie akt spraw zakończonych do archiwum.3. Gromadzenie przepisów niejawnych, prowadzenie, udostępnianie dziennika przepisów, odnotowywanie na dokumentach niejawnych zmianylub zniesienie klauzuli...
Aktywny od: wczoraj
podkarpackie / Dębica
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie podstawowych danych...