Inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1420
OBOWIĄZKI:
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia)prowadzenie spraw związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych, udział w kontrolach obowiązkowych, weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism należących do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielania im wyjaśnień, prowadzenie rejestrów i przygotowywanie sprawozdań, współpraca z organami administracji publicznejwykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

WYMAGANIA KONIECZNE:wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa, architektury lub pokrewneznajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnych znajomość kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym, znajomość ustawy o służbie cywilnejznajomość funkcjonowania EZD RPstan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznychWYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane doświadczenie: praca na budowie lub przy sporządzaniu projektów, prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańprawo jazdy kat Bobsługa komputeraumiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowychWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i obsługą administracyjno – gospodarczą nieruchomości, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy-informatyk

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Jędrzejów

obsługa klienta, urządzeń biurowych, komputera, wsparcie techniczno-informatyczne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Komunikatywność Uprawnienia: umiejętności informatyczne Wymagania inne:

podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych...