Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 153800

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowiska pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy.


Stanowisko pracy w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji usytuowane jest na IV i  V piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu, który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.


W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

Zakres zadań

  • Przyjmuje, sprawdza i ewidencjonuje dokumentację przekazaną na stan archiwum wytworzoną przez komórki i jednostki organizacyjne garnizonu KWP z siedzibą w Radomiu
  • Porządkuje zasób aktowy w archiwum KWP z siedzibą w Radomiu zgodnie z zasadami archiwizacji
  • Aktualizuje komputerową bazę zarchiwizowanych akt osobowych
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne
  • Wypożycza z archiwum dokumentację i materiały archiwalne dla celów służbowych funkcjonariuszom i pracownikom Policji oraz uprawnionym podmiotom pozapolicyjnym
  • Współpracuje z Instytutem Pamięci Narodowej - Komisją Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
  • Sporządza protokoły brakowania akt dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE zasobu archiwalnego KWP z siedzibą w Radomiu i kontroluje protokoły akt wyżej wymienionych kategorii opracowanych w składnicach akt KP/KPP/KMP podległych KWP z siedzibą w Radomiu
  • Prowadzi ewidencję i sprawdza protokoły brakowania w tym kontroluje dokumentację o krótkotrwałym znaczeniu kat. BC z komórek organizacyjnych KWP z siedzibą w Radomiu
  • Sporządza wymaganą dokumentację służbową dotyczącą wykonywanych zadań z zakresu działalności archiwum KWP z siedzibą w Radomiu
  • Realizuje czynności w trybie nadzoru funkcjonalnego w zakresie prowadzenia składnic akt archiwalnych w komendach miejskich/powiatowych i komisariatach Policji na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
  • Wykonuje czynności dotyczące sprawozdań rocznych a w razie potrzeby cząstkowych z zakresu funkcjonowania archiwum i podległych składnic akt archiwalnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Znajomość przepisów dotyczących działalności archiwalnej obowiązujących w Policji
  • Umiejętności: interpretacji oraz znajomości przepisów w zakresie działalności archiwalnej, komunikowania się, pracy zespołowej, organizacji pracy własnej, obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Biurze Radców Prawnych

Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, pl. Uniwersytecki 1

Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Wsparcie radców prawnych w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego. Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe prawnicze. Znajomość zagadnień ze...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Pracodawca: Konsorcjum Stali S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Pruszków

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. biurowych i zamówień

Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Kluczowe Zadania Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej. Sprawdzanie poprawności danych i zamówień. Wymagania Bardzo dobra znajomość...