Inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153612

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny wymiaru czasu pracy


- praca przy oświetleniu mieszanym


- praca w wymuszonej pozycji ciała

Zakres zadań

  • prowadzi sekretariat Wydziału Kryminalnego Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI,
  • prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
  • przyjmuje, rejestruje przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne,
  • sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału oraz sporządza wykazy spraw niezałatwionych przez policjantów,
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
  • przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. "BC"
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Kryminalnego
  • rozlicza policjantów z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego, przeniesienia lub delegowania do służby w innych jednostkach
  • obsługuje system informatyczny elektroniczny nadawca

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urzadzeń biurowych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Terminowość, rzetelność, komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: OPIEKA SYMEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Koszalin

-telefoniczna rekrutacja opiekunek wyjeżdzających na zlecenia do Niemiec (przeprowadzanie w języku polskim ankiet osobowych, koordynacja pracy opiekunki na zleceniu) - kontakt e-mailowy i telefoniczny z pracownikami oraz partnerami. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Łobez

Określono we wniosku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Kazala Nowa

Obsługa kontrahentów, przyjmowanie zamówień., projektowanie kształtek do produkcji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, znajomośc pakietu MS Office, obsługa programu COrelDraw,...