Inspektor

Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 146183

Warunki pracy

Realizacja spraw związanych z jawnym obiegiem korespondencji , w tym segregacja poczty oraz przekazywanie jej do jednostek/komórek organizacyjnych i zespołów KMP w Krakowie. Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- wysiłek fizyczny, praca w terenie,


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.


- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na parterze w części budynku częściowo przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • będzie przyjmowała, przemieszczała, wydawała i ochraniała przesyłki pocztowe w celu zapewnienia prawidłowego obiegu poczty w KMP w Krakowie
  • zajmie się segregacją przesyłek resortowych w celu ich dalszej ekspedycji,
  • przygotowuje przesyłki ekspediowane za pośrednictwem Poczty Polskiej SA do wysyłki,
  • obsługuje programy komputerowe przeznaczone do rejestrowania poczty służbowej,
  • prowadzi rejestry wydanych i przyjętych przesyłek w celu umożliwienia weryfikacji ich obiegu, korekt lub rozpatrywania ewentualnych reklamacji,
  • przyjmuje dokumenty wpływające do KMP w Krakowie od osób fizycznych i podmiotów zewnętrznych,
  • transportuje osoby i przedmioty na potrzeby KMP w Krakowie i jednostek podległych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skarżysko-Kamienna

-obsługa komputera, obsługa pełnej księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

zgodnie z programem stażu Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Młodszy specjalista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

- zabezpieczanie zastępstwa sądowego,- prowadzenie rejestru odwołań oraz wykonywanie innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną,- współpraca z Placówkami Terenowymi i komórkami...