Inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 154456

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa i terenowa w obrębie wojewódzctwa łódzkiego,  działania pod presją czasu, kontakt z klientem zewnętrznym, możliwość występowania sytuacji spornych, praca przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy znajduje się w budynkach wielokondygnacyjnym bez windy.


Rodzaj umowy o pracę w zależności od doświadczenia zawodowego kandydata.

Zakres zadań

  • jest odpowiedzialna za prowadzenie procedury zamówień publicznych w urzędzie,
  • obsługuje platformę e-zamówienia publiczne
  • jest odpowiedzialna za przygotowywanie umów, kontrolę ich wykonania i rozliczania,
  • prowadzi zadania związane z udziałem Urzędu w projekcie „Wsparcie służb konserwatorów zabytków na szczeblu centralnym i wojewódzkim realizujących zadania związane z inwestycjami infrastrukturalnymi w zakresie POIiŚ, FEnIKS, CEF i CEF2
  • obsługuje proces udzielania i rozliczania dotacji udzielanych przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • monitoruje i koordynuje realizację potrzeb zakupowych Urzędu,
  • realizuje obowiązki informacyjne w wyżej wymienionych obszarach

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego Doświadczenie w administracji publicznej na podobnym stanowisku .
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność interpretacji przepisów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, sumienność, rzetelność
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość zasad gospodarowania mieniem w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Umiejętność obsługi platformy e-zamówienia publiczne,
  • Znajomość przepisów i doświadczenie praktyczne z zakresu udzielania i rozliczania dotacji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Będziaki

wprowadzanie danych do systemu księgowego, segregacja i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kluczewsko

Osbługa urządzeń biurowych, pomoc przy wykonywaniu czynności biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kluczewsko

Obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy pracach biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: