Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157370
Warunki pracy
- praca kancelaryjno-biurowa
- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy), kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
- realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; telefon; fax
- ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych (budynek dwukondygnacyjny) – brak windy
- w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych brak toalet przystosowanych dla inwalidów
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentację z zakresu specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie obszaru funkcjonowania służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego oraz uczestniczy w procedurach o zmówienia publiczne z tym związanych. Przygotowuje dokumentację przetargową.
- sprawdza i koordynuje realizację umów zawartych przez KWP dot funkcjonowania służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego w celu zapewnienia właściwej ich realizacji oraz wznowienia kolejnych postępowań przetargowych przed upływem czasu na jakie zostały zawarte lub wyczerpanie środków przewidzianych na ich realizację
- przygotowuje i realizuje zakupy za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej czy zapytania ofertowego
- organizuje i koordynuje przeprowadzenie konserwacji sprzętu oraz urządzeń służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego jak również ich okresowych przeglądów i legalizacji wykonywanych przez uprawnione do tego podmioty
- opracowuje dokumentację planistyczną, analityczną oraz sprawozdawczą dot. funkcjonowania służbowego zaplecza obsługowo-naprawczego
- monitoruje stan utrzymania obiektów Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu oraz przygotowuje w tym zakresie zapotrzebowania i/lub zlecenia do właściwych komórek KWP we Wrocławiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
- umiejętności analityczne
- rzetelność, dokładność
- bardzo dobra znajomość programów komputerowych Word, Excel
- komunikatywność, umiejętność współpracy, kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe, wyższe techniczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy zawodowej związanej z funkcjonowaniem samochodowego zaplecza obsługowo-biurowego