Inspektor ( wydział organizacyjny)

Urząd Miejski w Sandomierzu
Inspektor ( wydział organizacyjny)
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/25/0403
OBOWIĄZKI:
a) udzielanie interesantom zgłaszającym się do Urzędu szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwienia zgłaszanych sprawb) udzielanie pełnej informacji w zakresie rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw, informacji o zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych na terenie miastac) pomoc w zakresie załatwiania w komórkach organizacyjnych Urzędu spraw przez osoby niepełnosprawned) przyjmowanie z Biura Obsługi Interesanta (BOI) korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej burmistrzowi miasta do dekretacjie) rozdział pism zgodnie z dekretacją i przekazywanie ich do BOIf) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów i przekazywanie kart informacyjnych zgodnie z dekretacjąg) prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza miasta
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:a) wykształcenie wyższeb) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracyc) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznychd) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarboweWymagania dodatkowe:a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowejb) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowiskuc) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentówd) umiejętność stosowania odpowiednich przepisówe) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzuf) samodzielność w realizacji zadańg) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzęduh) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnychSzczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu:link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...