Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane: wyższe-administracja, ekonomia lub prawo.Wymagania konieczne:- minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania średniego wykształcenia,- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie terminu załatwiania spraw, wydawania decyzji i zaświadczeń, postępowań i doręczeń, - znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE o ochronie danych osobowych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,- umiejętność sporządzania pism i notatek,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- wysoka kultura osobista,- komunikatywność.
Białystok
Umowa o pracę w zastępstwie
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Aktywny od: dzisiaj
podlaskie / Białystok
- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływającej do wydziału korespondencji, - przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne: skompletowanych wniosków i korespondencji, akt emerytalno-rentowych dotyczących zmian w wypłacie świadczeń,- opracowywanie pism i...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...
mazowieckie / Zwoleń
pilnowanie stanów magazynowych, zamawianie materiałów, szykowanie dokumentacji technicznej, szykowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie umów cywilnoprawnych, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy B...