Inspektor samodzielne stanowisko ds. oświaty

Urząd Miejski w Mieroszowie
Inspektor samodzielne stanowisko ds. oświaty
Miejsce pracy: Mieroszów
Numer: StPr/25/1240
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych obowiązków na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zaakładania, prowadzenia, przekształcania, likwidowania szkół i placówek oświatowych oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3;2) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem planu sieci szkół, przedszkoli i granic obwodów szkolnych;3) prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych niepublicznych;4 ) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i zawierdzeniem arkuszy organizacji szkół i przedszkoli;5) prowadzenie spraw związanych z czasowym zawieszeniem zajęć szkolnych;6) współdziałanie w sprawowaniu nadzoru nad działalnością administarcyjną szkół i placówek;7) prowadzenie dokumentacji - od organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami dotyczącej uchybień w pracy szkół i placówek;8) prowadzenie spraw dotyczących awansu nauczycieli;9) prowadzenie postepowań egzekucyjnych w stasunku do rodziców lub prawnych opiekunów, których dzieci nie spłniają lub nie realizują obowiązku szkolego;10) prowadzenie dokumentacji dotyczącej nauczania indywidualnego i zajęć rewalidacyjnych dla uczniów;11) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem uczniom stypendiów motywacyjnych;12) organizowanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół, przdszkoli i kierownika klubu dziecięcego;13) przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oraz wydawanie opinii w sprawie powierzenia i odwołania wicederektora szkoły, przedszkola;14) prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem i nagradzaniem dyrektorów jednostek oświatowych oraz kierownika klubu dziecięcego;15) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku wniosku rady pedagogicznej o odwłanie nauczyciela ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki;16) występowanie z wnioskami w sprawach dydaktyczno - wychowawczych, opiekuńczych, ekonomicznych do dyrektora placówki, kuratora oświaty i innych organów pracujacych lub współpracujących na rzecz szkół i placówek oświatowych;17) prowadzenie spraw z zakresu realizacji zaleceń SANEPID-u i innych organów upoważnionych do kontroli, po wyczerpaniu możliwości wykonawczych dyrektorów szkół i placówek;18) współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny przy dokonywaniu oceny dyrektorów placówek oświatowych;19) zapewnienie warunków do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, w tym także warunków do reaklizacji przez dyrektorów szkół i placówek zadań w zakresie podstawowego wyposażenia nauczycieli w środki dydaktyczne;20) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem doskonalenia zawodowego nauczycieli;21) pozyskiwanie środków i prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowaniem zadań z zakresu oświaty w ramach środków pochodzących z części oświatowej subwencji ogólnej oraz rezerwy oświatowej;22) prowadzenie spraw z zakresu udzielania pomocy finansowej uczniom objętym rządowym programem pomocy m.in. wyprawka szkolna;23) organizownie dowozu i opieki dla uczniów do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;24) opracowywanie harmonogramów naborów do klas I oraz oddziałów przedszkolnych;25) wyliczanie subwencji oświatowej na jednostki;26) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji celowych:27) prowadzenie rejestru żłobków, w tym spraw związanych z dofinansowaniem rodzicom przez ZUS obniżenia opłaty za pobyt dziecka w klubie dziecięcym;28) prowadzenie spraw zwiazanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrzych w ramach programów i projektów finansowanych ze środków krajowych i europejskich oraz realizacja tych projektów:29) prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników;30) współudział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych i planistycznych z zakresu oświaty:31) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie realizowanych zadań:32) przygotowywanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami:33) prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw:34) uczestniczenie w posiedzeniach komisji oraz sesji Rady Miejskiej.Ogólny zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym pod adresem :https://bip.mieroszow.pl/nobor/n-inspektor-samodzielne-stanowisko-ds-oswiaty-3
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe:2) staż pracy 3 lata;3) obywatelstwo polskie;4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorzadu terytorialnego;2) znajomość przepisów prawa, w szczególności z zakresu ustawy Prawo oświatowe, ustawy w systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym, na terytorium tego państwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postepowania administarcyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;3) znajomości programów: system informacji Oświatowej, Rejestr Żłobków, Centarlna Aplikacja Statystyczna;4) biegła umiejetność programów komputerowych w środowisku woindows i pokietu Office;5) cechy osobowości: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Mieroszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN


Opis wynagrodzenia:

Godziny pracy: od godz. 7:00 do godz. 15:00Praca na stanowisku urzędniczymPraca biurowa z obsługą sprzętu m.in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonuPraca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny działu serwisu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

Obsługa klienta, zamawianie towaru, otwieranie, zamykanie zleceń, fakturowanie, zamawianie części. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio...