Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli

Urząd Miejski w Koszalinie
Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/1571
OBOWIĄZKI:
- przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mienia wraz z opracowywaniem dokumentacji,- przygotowywanie projektów zaleceń i wniosków pokontrolnych oraz informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - gromadzenie akt prowadzonych spraw oraz przekazywanie akt Biura Kontroli do archiwum,- prowadzenie księgi inwentarzowej Biura, - uzgodnienie stanu środków trwałych Biura
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska inspektora, a 4 letni staż pracy na stanowisku głównego specjalisty,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Karty Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse budżetowe,- 3 letni staż pracy w komórce księgowości budżetowej,- umiejętność interpretowania przepisów prawnych,- umiejętność pracy w zespole, - umiejętność analitycznego myślenia,- znajomość standardów, procedur i technik kontrolnych,- znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Żwirki i Wigury

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sprzedaży

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Wejherowo

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i...