Inspektor ds. technicznych w administracji osiedla

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Inspektor ds. technicznych w administracji osiedla
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2383
OBOWIĄZKI:
Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi nadzór nad pomiarami temperatury c.o i c.w w mieszkaniach, nadzór nad pracami węzłow cieplnych, terminowym odczytem wskazań mierników wody, energii cieplnej itp.Umowa o pracę na czas nieokreślony, ruchomy czas pracyMiejsce pracy: Wrocławul. RóżanaKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali : D
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik budownictwa*
Wykształcenie: średnie branżowe, budowlane


Wymagania inne:

sala D 1) wykształcenie szkoła średnia, mile widziane posiadanie uprawnień ogólno-budowlanych2) staż pracy 1 rok3) umiejętność obsługi komputera 4) inne (wpisać jakie) komunikatywność w kontaktach bezpośrednich, samodzielność w działaniu, odporność na stres, otwartość na współpracę w zespole..

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

W tym premia 15% za uprawnienia dodatek w kwocie 800 pln

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....