Inspektor ds. administracyjnych

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MIKULCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Inspektor ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0679
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa wniosków i skarg właścicieli. Obsługa ubezpieczeń. Pomoc w dziale technicznym. Kontrola pracy dozorców oraz firm świadczących usługi utrzymania czystości. Przygotowywanie deklaracji w zakresie gospodarowania odpadami.Godziny pracy: poniedziałek 7.00-17.00, wtorek-czwartek 7.00-15.00, piątek 7.00-13.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie - prywatny samochód do celów służbowych), mile widziane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

w okresie próbnym

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...