Inspektor ds. administracji i obsługi interesanta w biurze administracyjnym

WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Inspektor ds. administracji i obsługi interesanta w biurze administracyjnym
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/1245
OBOWIĄZKI:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.- Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:1. prowadzi rejestrację korespondencji wychodzącej w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD),2. dokonuje wysyłki korespondencji w sposób tradycyjny papierowy i elektroniczny oraz nadaje przesyłki kurierskie,3. obsługuje strony postępowania administracyjnego z zachowaniem standardów obsługi w zakresie merytorycznym i jakości prowadzonych rozmów,4. udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych,5. redaguje pisma związane z obsługą kancelaryjno administracyjną,6. udziela wsparcia w prowadzeniu archiwum zakładowego,7. dokonuje zaopatrzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami,8. monitoruje nowe przepisy prawne w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu. Warunki pracy:1. praca w administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu,3. zagrożenie korupcją,4. permanentna obsługa klientów zewnętrznych, 5. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne,6. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra.7. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące,8. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).Pracodawca oferuje:1. ruchomy czas pracy,2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,4. miejsce parkingowe na terenie urzędu,5. dopasowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika,7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,8. dofinansowanie do zakupu okularów,9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6342,40 zł.Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Kogo poszukujemyPotrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)- wykształcenie średnie,- doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej,- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,- znajomość ustawy o służbie cywilnej i instrukcji kancelaryjnej,- umiejętności redakcyjne,- obsługa komputera i urządzeń biurowych,- komunikatywność,- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- znajomość ustawy o finansach publicznych.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 342,40 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6342,40 zł/brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowego

Pracodawca: DSPL Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie, koło Warszawy, ul. Pass 21

Twój zakres obowiązków Kompletowanie księgowych dokumentów. Wysyłanie oryginalów księgowych dokumentówZ Nasze wymagania Wykształcenie co najmniej średnie. Znajomość obsługi komputera MS Windows, MS Office (Word, Excel). Praktyczne umiejętności pracy z...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem niemieckim

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

/

Praca stacjonarna w Niemczech Wolfsburg, Zarządzanie zakwaterowaniami, Nadzór nad mieszkaniem, transportem i planami pracy, Wsparcie pracowników nie mówiących po niemiecku, kontakt z klientami mailowo i telefonicznie, Pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników w...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...