Główny specjalista

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 146063

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.
  • Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.
  • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego. 
  • Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.
  • Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
  • Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim.

Zakres zadań

  • Odbiera przesyłki pocztowe od operatorów pocztowych, doręczycieli i kurierów
  • Rozpakowuje oraz rejestruje korespondencję w elektronicznych systemach rejestracji dokumentów, a następnie przekazuje ją właściwym pracownikom komórek organizacyjnych
  • Odbiera i rejestruje korespondencję elektroniczną e-mail i ePUAP, a następnie przekazuje ją właściwym pracownikom komórek organizacyjnych
  • Przyjmuje i rejestruje korespondencję wychodzącą z komórek organizacyjnych, a następie przygotowuje ją do wysyłki poprzez kompletowanie przesyłek według rodzaju, wagi i gabarytu
  • Ewidencjonuje korespondencję w pocztowych książkach nadawczych i elektronicznych systemach rejestracji dokumentów
  • Identyfikuje świadczeniobiorców poprzez system komputerowy w celu przekazania korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym
  • Administruje i nadzoruje prawidłowe działanie korespondencji za pomocą platformy ePUAP

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kancelarii albo w sekretariacie
  • Znajomość zasad pracy w kancelarii
  • Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej
  • Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, Plac Uniwersytecki 1

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

Pracodawca: GEODIS Road Network Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie

Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących...

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie...