Główny specjalista

Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151742

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Informuje administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów o ochronie danych osobowych i doradza im w tej sprawie. Informuje administratora o istotnych zmianach w prawie w obszarze ochrony danych osobowych.
  • Realizuje zadania zapewniające zgodność przetwarzania danych osobowych w organizacji z obowiązującymi przepisami.
  • Wspiera procesowo organizację w zakresie przetwarzania danych osobowych poprzez m.in. analizę dokumentów, procesów, przygotowywanie projektów umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, polityk, procedur, instrukcji, regulaminów, formularzy, klauzul informacyjnych, treści zgód, itp.
  • Uczestniczy w przygotowaniu analizy ryzyka, DPIA, privacy by desegn i sporządza informacje, analizy, sprawozdania, zalecenia związane z ochroną danych osobowych i udziela w imieniu administratora odpowiedzi w zakresie realizacji praw wynikających z RODO. Wykonuje inne zadania zlecone przez administratora danych osobowych.
  • Współpracuje z Inspektorem Ochrony Danych oraz ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w organizacji.
  • Zarządza naruszeniami ochrony danych osobowych, w tym prowadzi rejestr naruszeń.
  • Prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych osobowych i rejestr kategorii czynności przetwarzania danych.
  • Prowadzi działania zwiększające świadomość pracowników, realizuje szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania danych osobowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku z zakresu ochrony danych osobowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Fachowa wiedza na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Radzowice

przyjmowanie zamowień drukowanie etykiet, przygotowanie dokumentów do wysyłki, fakturowanie, wprowadzanie PZ na magazyn, sporządzanie raportów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów...