Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153935

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Zakres zadań

  • Określa zasady oraz akceptuje projektowane rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa informacji, w tym inf. przetwarzanych w systemach teleinformatycznych Ministerstwa Finansów oraz w obszarze cyberbezpieczeństwa.
  • Bierze udział w audytach bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych oraz ocenie efektywności i skuteczności Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w ministerstwie i jednostkach organizacyjnych.
  • Bierze udział określaniu i opiniowaniu środków ochrony informacji w przypadku projektowania lub modyfikacji systemów teleinformatycznych MF, w celu podnoszenia poziomu bezpieczeństwa informacji (w tym cyberbezpieczeństwa) resortu finansów.
  • Opiniuje i akceptuje dokumentację bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych ministerstwa w zakresie projektowanych zabezpieczeń.
  • Współpracuje z Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) w zakresie obsługi incydentów bezpieczeństwa informacji oraz opiniuje procedury reagowania na incydenty bezpieczeństwa informacji, w tym dotyczące systemów i infrastruktury teleinformatycznych oraz cyberbezpieczeństwa.
  • Opracowuje zasady w zakresie zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji.
  • Dokonuje analizy zaistniałych incydentów, opracowuje raporty i wytyczne do wdrożenia zabezpieczeń.
  • Koordynuje realizację szkoleń w zakresie bezpieczeństwa informacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa informacji
  • Posiadane poświadczenie bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych z klauzulą poufne oraz poświadczeń bezpieczeństwa NATO i UE „restricted” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania poświadczenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne formułowanie pisemnych i ustnych wypowiedzi w zakresie realizowanych zadań
  • Znajomość standardów z zakresu bezpieczeństwa informacji
  • Znajomość zagadnień związanych z audytem bezpieczeństwa
  • Znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie na audytora wiodącego SZBI PN-EN ISO/IEC 27001 w zakresie: technologii zabezpieczeń systemów IT, Incident Response Manager, ISO/IEC 27005
  • Wiedza z zakresu ITIL
  • Wiedza z zakresu opracowywania i wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem informacji
  • Znajomość norm z rodziny ISO/IEC 31000
  • Znajomość norm z rodziny ISO/IEC 27000

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zakopane

w/g programu stażui Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pomoc administracyjna/staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Libiąż

pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa...